jag trodde

jag trodde att du kanske någon gång kunde bli som förr igen.
det har du blivit, inte min bästa vän så men liksom blivit den.

så vi kunde prata och du kunde vara så snäll och hjälpsam som du alltid va.
den som du var när du var det viktigaste i mitt liv, allt jag behövde ha.

du kanske är en del av nu, men förr var du hela livet för mig.
skulle det vara konstig om jag säger att på ett sätt så precis som förut, älskar jag dig.

jag trodde att du kanske någon gång kunde bli som förr igen.
det har du blivit, men jag råka nog glömma bort att precis som förut så skulle du ända dig och bli "dålig" sen.

Kommentarer
Postat av: filippa

2010-05-28 @ 22:12:56
Postat av: filippa

oj



:((

2010-05-28 @ 22:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0