väldigt konstig(läs inte)

ni vet de här med att det blir pinsam tystnad första gången 2 som är kära är ensamma.
Det hände aldrig för oss. Jag träffa honom och minde än en vecka efter var vi ensamma första gången.
Första gången vi var ensamma när vi visste att vi både var kära var inte pinsamt.
Utan mer som att man gjorde det man hade drömt om att göra i sån lång tid.
Allting var rätt. Jag önska att det var pinsamt, för det är så det ska vara. man ska vara nervös. För mig var det bara att jag ville vara med dig ensam hela tiden.
det är bättre att vara närvös än självsäker.


men i ett långt tag vågade jag inte äns tro på drömen om dig och mig.
men så en dag vakna du upp och kände att jag inte var som en vanlig tjej.
jag hade något speciellt,själv har jag ingen aning om vad.
men det försvan väl efter ett tag så som träd förlorar sina blad.
mina sista ord i verkligheten till dig innan du gick var. Vi ses imorgon och dagen efter det och efter det.
vi ses inte,för dina blad har oxå rammlat av nu men
,man vet väl aldrig om dem kommer tbx till sommaren?
ävan om dem gör det och du är lycklig och glad
så kommer jag aldrig mer till dig ge bort mina blad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0