kommer du ihåg...?

kommer du ihåg när vi satt på golvet och du satte på din fisk tv och jag satt och räkna hur många det var tills jag kom på att det var samma som kom om och om igen? kommer du ihåg när vi små tjafsa och vi skaka hand och sa fred och sen kasta vi popcorn på varandra? kommer du ihåg när vi brottades hemma hos min mamma
och allt i hela lägeneten var nervält? kommer du ihåg när jag kom till handlan och du redan var där, så satt jag där i 10 min sen gick vi iväg ensamma? kommer du ihåg när du var och fiska och jag hade skickat 90 sms och ringt 35 gånger för jag var så orolig? kommer du ihåg när du sa föralltid och sedan svek mig?

för det gör jag


Kommentarer
Postat av: ebba

han kommer ihåg nadja. det kan jag lova dig.

2010-03-13 @ 17:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0