föralltid du och jag

jag kommer aldrig att försvinna helt.
Du kommer alltid kunna vända dig till mig.
jag kommer aldrig att sluta sakna .Du kommer alltid vara den ända för mig.


föralltid skulle ju vara nu.
föralltid skulle det vara jag och du.
föralltid hållde bara ett litet tag.
föralltid är allt jag tänker varge dag.


jag kommer aldrig förlåta dig för allt du gjort.
Du kommer alltid skylla på mig och det gör dig till en riktig lort.
jag kommer aldrig vilja gå igenom samma sak igen.
För nästa gång jag blir kär så ska jag verkligen älska den.


föralltid skulle ju vara nu.
föralltid skulle det vara jag och du.
föralltid hållde bara ett litet tag.
föralltid är allt jag tänker varge dag.


att jag trodde på dina lögner visar att jag hade fel.
men det var mitt ända misstag i vad som hände. , ja det var min ända del.
skyll ifrån dig då gubben men säg vad jag gjort som såra dig så.
för det du lova ,det du bryte och inte hållde föralltid ändå.
bevisar det att allt du gjorde allt du sa ej va på riktigt.
att alla tårar´som vi grät inte var för något viktigt.
att vara kär är en sak fast jag vet att det är svårt.
Men om din drömprins sa han älska dig men sen lämna dig jag lovar gud du skulle ta det hårt.


föralltid skulle ju vara nu.
föralltid skulle det vara jag och du.
föralltid hållde bara ett litet tag.
föralltid utan dig,utan dig varge dag.

Kommentarer
Postat av: ebba

drömkillar finns inte i verkligheten älskling.

det är därför drömmar skiljer sig ifrån verkligheten. och du? föralltid finns så länge man BÅDA tror på det.



idioten slutade tro

2010-03-22 @ 16:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0