då sen nu

hitta 2 lappar i min engelska bok idag.


den ena från september.

jag är ledsen att jag är kär.
jag är ledsen att du inte är.
jag önskar att det vore vi.
för när jag är med dig, känner jag mig fri.
du är min bästa vän och det kommer alltid så.
men kärlek mellan dig och mig, är det jag hoppas på.


från october

att skratta på någons bekostnad.
att skratta åt någons olycka.
så pattetiskt att jag skrattar åt dig.


nu


jag älskar att jag kände dig ändå.
jag hatar att jag inte visste då.
jag älskar att du sa att du älska mig.
jag hatar att jag inte hatar dig


Kommentarer
Postat av: ebba alkehag

på ett sätt nadja

är det bra att du fick honom för ett tag.

du fick bevisat att det finns svin

att inte alla är äkta. tyvärr.

men jag lovar dig att detta kommer lösa sig.

se det såhär, du förlora en bästavän.

& fick en annan.



/ din bästavän.

2010-03-09 @ 16:16:27
Postat av: agnes

jag önskar verkligen att jag kan hjälpa dig på ett sätt som verkligen hjälper men jag känner inte jonte och vet inte varför han är som han är vilket är falsk, ur min åsikt.



jag älskar dig för den du är och inte för någon annan. du ska inte ändra dig för att han blir feg och lackar ur. för du är helt underbar och förtjänar det bästa. någon dag ska han få känna på riktig smärta. men nu ska du inte må skit för en skit. inte hans falska leeande eller hans omedkännsla förtjänar dina tårar. som jag sa , jag känner inte han men jag känner dig.

du vet att du kan prata med mig föralltid.

2010-03-09 @ 19:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0