tjejer vi borde hålla ihop ;) 16/1

Jag har tänkt på en sak. Vi borde liksom hjälpa varandra ist för att förstöra för varandra.
som att ta kompisens pojkvän jag menar varför?
Tyvär har jag gjort det en gång och som ni kanske fattar så var det "han", jonathan asså.
så här var det.

Jag och jonathan var bästa kompisar och jag var kär i honom.
Jag berättade det för min kompis Celine och 2 dagar efter så
berätta hon att hon var kär i honom. Samma dag berättade
Jonathan att han gillade celine. Om jag varit smart hade jag
inte gjort något. Men han var min bästa kompis och det ända
jag ville var att han skulle vara lycklig. Så efter någon dag
så var dem tsm.Jag och jonte vi pratade om allt om sex, kärlek,kyssar
ni vet allt sånt som man pratar om med sina tjejkompisar fast mer ärligt. 
Jag har tänkt på en sak. Vi borde liksom hjälpa varandra ist för att förstöra för varandra.
som att ta kompisens pojkvän jag menar varför?
Tyvär har jag gjort det en gång och som ni kanske fattar så var det "han", jonathan asså.
så här var det.

Jag berätta för min kompis att jag gilla jonte och efter två dagar så var hon kär i honom.
Jonte berätta samma kväll att han var kär i henne. En smart människa hade inte gjort något.
Men smart är jag inte men jag var en äkta vän och därför berättade jag för jonathan att min blev tsm.kompis var kär i honom. Dem blev tsm. men efter dem varit tsm i 2 veckor så  hände ju allt det som står i första inlägget.
Han sa att han var kär i mig.

Tjejer nu håller vi ihop.
Jag är ingen ängel men det känns som att jag fått mitt straff.
Det känns hemsk att känna att jag inte har något att leva för.

till "Anonym"
Tack så mycket för kommentaren den fick mig att vakna upp och fatta att
jag betyder något för någon. Bara att en person tar sig tid att skriva en kommentar betyder så mkt.
Om du vill kan du ta min msn [email protected].
msn:en är gammal därav namnet ;)
alla kan adda.

och tjejer: maby his smart but your clever
och killar:Ni säger att kärleken är blind?varför inte öppna era ögon?

Det var allt för nu
p u s s p å e r


Kommentarer
Postat av: Anonym

du kommer bli förvånad eftersom jag känner dig väldigt bra;)

jag menar varje ord, du kan klara det. i promes you.

puss

2010-01-16 @ 14:49:18
Postat av: Anonym

du klarar det , & du är så jävla stark.

2010-01-21 @ 21:29:37
Postat av: du vet vem jag är

du kommer fixa det utan honom nadja.

du har ju alltid mig?<3



vi snor ordet. jag älskar dig, FÖRALLTID

2010-02-08 @ 21:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0