stakars oss tjejer om en sån som han är drömprinsen 19/1

hej dagbok.
jag är sjuk idag vilket inte beror på jonathan.
även fast jag har letat efter gammla lappar och lyssnat på sorliga låtar och
tänkt "men tänk om". men det beror inte på jonathan att jag är hemma.vill ni veta varför?
För att saker händer männskor förändrats och tillslut minns dem inte vilka dem var.
Visst jonathan lake sitter i klassrummet. men inte jonathan lake min bästa vän, inte
jonathan lake killen jag älska och inte jonathan lake den rätte.drömprinsen.
För om någon så falsk som "jonathan lake" killen som sitter fraför mig i klassrummet
är drömprinsen?då tycker jag synd om oss tjejer.
jag är inte hemma på grund av jonathan men på grund av allt han gjort så mår
jag sämre än va jag gjort.
hej då dagboken
hoppas alla mår bättre tills nästa gång.
xoxo xxbrokenheartedgirlxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0