ingen som vet? 14/1

ja igår så hade jag ju jätte ont i magen och så.
Jag gick och la mig och kolla på american pie vid 9
och får ett sms. Jag tänkte att det kanske var agnes filippa niclas jesper eller aah nån som
brukat smsa men så kollar jag på mobilen och gissa vem det är?
Just det Jonathan"föralltidsnubben" Lake.
Visst han skrev bara vad gör alla men vi brukar liksom inte prata alls.
Så vi prata en stund och efter ett tag så sa jag

"kan jag fråga en sak" 
"visst"
"varför pratar du med mig?
"vadå får jag inte det"
"jo asså jag menade inte så. Förlåt"
"okej"
"men asså vi har ju inte pratat på ett tag"
"varför inte det är kul"
"okej?"
"varför inte prata med dig?"
sen så vare bara godnatt och sånt.


 
en idag så ringde inte kuratorn och jag måste verkligen prata med henne.
Skolan var väl sådär idag kan man väl säga.
tyvär så kände jag verkligen för att gå till bäcken men jag gjorde det inte


mer det någonsin bli enklare?
som sagt perfekt varar aldrig länge nog
ingen som vet varför killar är idioter?
kommentera isf


hej då dagboken och hejdå läsare
p.s bli bättre på att kommantera

Kommentarer
Postat av: Anonym

killar saknar det tjejer har, med vad skulle hända om båda var lika? om man har byggt upp ett förtroende med någon och det rasar, då faller man ihop, eller?..

tänk om man inte hade alla dom brevid en som stöttar och hjälper en DÅ faller man ihop. du nadja, du är stark. du har orkat allt detta det är inte många som gör det. du fall ihop men du orkade bygga upp igen. tänk inte bakåt tänk på allt gott som finns framför, det är bara att sträcka fram handen och nå fram.

2010-01-16 @ 12:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0