att minnas eller glömma? 17/1

hej
jag vet inte riktigt vad jag ska göra just nu för att det känns som att åt vilket håll jag än kollar så ser jag bara
oss. Hemma hos mig sitter jag och äter frukost ser jag när vi satt och prata och skratta. Sitter jag i soffan ser jag när vi brukade brottas på skoj. Ligger jag i sängen så känner jag nästan dina andetag och din närhet.
vi var mer än bästa kompisar vi var äkta och jag älskade dig.
Livet var svårt men jag klarade det när du var vid min sida.
Inatt drömde jag om att det var sommar och att allt var som förr.
Sedan vakna jag. Precis som drömmen jag levde i förrut.
Men hur ska jag kunna glömma allt.
Det är så många folk som vill att jag ska kämpa
 och vara stark men just nu överlever jag bara.

Jag vill uppleva kärlek igen. Det är det ända som kan göra mig starkare.

och "anonym"
Vem är du?jag måste få veta.

är du filippa?Agnes? eller någon annan.
Fuck va jobbigt livet är.
 jag vet att jag inte borde men imorgon är det den 18. Vilket betyder 6 månader sedan han sa föralltid.
Jag måste till bäcken då
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0