know you know

att spendera livet med sin prins.
att spendera livet med sin själsfrände.
att spendera livet med sin bästa vän.
Det är väl något alla önskar?

att prinsen.
att själsfränden.
att bästa vännen
Inser att dem älskar än och kollar på än med stora ögon och säger att dem älskar en.

Prinsen kollar på dig och ler.
själsfränden kysser dig och ligger tätt intill dig.
nästa vännen säger föralltid.
men du är inte min prins. du är inte min själsfrände och är och har aldrig varit min bäsat vän.

Vill du veta vad du är?
du är en blandning av prinsen själsfränden och bästa vännen.
Bara det att du är.

Jävligt äcklig
Otroligt falsk
Nån som sviker
Alltid ljuger.
Tragiskt elak.
Han som sårar.
Aldrig varit min bäsat vänn. 
Nadjas namn som hon inte får säga idag.


Jag vill aldrig ha dig tillbaka , du är så jävla dum i huvudet som inte fattat att DU förlorade på att släppa mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0