tråkiga underbara minnen

det är väl sant att det är dem valiga sakerna man minns mest.
Som när vi var ute några stycken och du sa att du skulle komma ut.
Jag bara ska inte någon gå upp och hämta honom?
osså gick jag upp. Jag plinga på och din mamma öppna och sa nått i stil med hej nadja du kan gå upp han är på sitt rum.Jag typ sprang upp och konsentrera mig inte så jag råka gå in i din syrras rum.
Jag bara hej(så märkte jag att det inte var ditt rum)Evelina .
så gick jag in till dig och du spela cs. Det tog över en timme för oss att komma ut till dem andra.

eller första gången jag var hemma hos dig och jag såg tv:n som hängde lite konstigt på vägen.
Du satte på den så såg man fiskar simma.Tekningen då målade på när din syster skulle födas och ni åkte ambulans.

när typ 15 pers gick in till dig på varsit glas vatten. jag såg alla glasen och sa till din mamma nej tack. haha jag ville inte vara till besvär.

när vi kolla på skräckfilm och du rog min hand för att jag blev rädd för att lampan rörde på sig.
Jag sa åt Ebba att ta min hand. vill ni  veta en hemlighet?jag visste att det var du som höll min hand men jag ville inte reaagera så att du skulle släppa.


när du jag och  anna kollade på days of our lives hos henne.
jag var helt fast och ni bara va vem e det?
i skolan sen så skulle  jag nämna 50 namn på folk som vart med i days of our lives.
den sista var zack brady. du sa det as glatt typ hela dagen.


1 jag kanske inte gick fel, det var inte menningen att jag skule in till dig.
2.tv:n var inte som jag trodde,exakt so med dig.
3.jag behöver inget från dig.
4.du släppte min hand tillslut ändå.
5.zack brady är död,precis som våran vänskap


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0