kärler är det svåraste

alla vet att kärlek är svårt.
så när han lämnar dig ta det inte så hårt.

Någon måste ha det tufft.
för att dö och ge dem andra luft.

Kärlek är nått som alla än gång har.
Men bara vissa vågar kämpa för att ha den kvar.

Man kunna offra sig för sen andra.
annars får man till döden långsamt vandra.

allt som var lätt blir plötsligt svårt.
men gud ja föralltid så kämpar jag hårt.

vänskap eller kärlek vad är det bästa.
TYvär så har jag det ej som dem flesta.

Min bästa vän jag killen jag ville ha.
dte funka okej ända tills han sa.

jag msåte berätta något som du ser.
ingen vänkap eller kärlek mer.

Så ensam föds man och dör likaså.
Varför ha massa massa mäniskor imellan då.

om slutet är nära och resan var lång.
skulle jag inte vilja dö utan att prova en gång.

Hur det känns att kyssa sin bästa vän.
man säger oj ursäkta aldrig igen.

Eller klickar något plötsligt till.
så händer allt det man vill.

men som jag sa innan så är kärlek svårt.
så båda måste kämpa lika hårt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0