kan jag inte bara få glömma? 8/2

Den jonte som fick mig att le äkta för första gången i mitt liv.
Den jonte som såg om jag köpt ögonskugga eller om jag hade klippt topparna.
Den jonte som bad mig att strula med ett löv.
Den jonte som rista in sitt namn under mitt på arvidgården.
Den jonte som rev ner min gardinstång.
Den jonte som hade skrivit 42 sms när jag vaknade på morgonen.
Den jonte som fick en nalla på sin födelsedag.
Den jonte som prata så bra om mig att en som hatade mig blev min kompis
Den jonte som såg om jag var ledsen och isf fick mig att må bättre.
Den jonte som jag saknade secunden när han stängde dörren och gick hem.
Den Jonte som satt brevid mig och håll mig i handen när jag behövde det.
Den jonte som jag grät för varje gång vi bråkade och som jag sedan fick reda på gjorde exakt likadant.
Den jonte som sa Föralltid till mig.
Den jonte pratade jag mig idag och han fick mig att le äkta igen


Den jonte är han som jag saknar men som inte längre existerar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0