Till dig jonathan och till dig jonathan- både till dig och till den du än gång var

 

bästa vänner är äkta. Kärleken är vacker och sorg är dåligt.

Men min bästa vän var falsk, han  lämna mig utan anledning.

Min kärlek var inte vacker den fick mig att må dåligt och gråta vilket leder till sorg.

Sorg är inte dåligt, sorg är vad som fick mig att inte spendera hela livet att undra varför.

Men du var min bästa vän, min kärlek och killen som gav mig sorg.

Killen som med hjälp av sorg inte betyder allt för mig längre.

 

 

 

Varje timme, varje sekund ,varje ögonblick med dig kommer jag föralltid minnas.

Varje gång jag plinga på dig och din mamma öppnade dörren och sa han är där uppe.

Varje gång  du kom hem till mig och vi satt och prata  och min mamma kom hem och sa
”nämen vilken överraskning, Jonathan är du här” sarkastiskt

Varje gång jag var med folk och du skulle komma och jag fick gå upp och försöka få dig sluta spela cs.

Varje gång du lånade mina klackskor och min handväska och sprang runt med dem utanför handlan.

Varje gång jag kom hem till dig innan skolan börja och fick vänta på att du skulle borsta tänderna i 10 minuter, för att sen komma försent.

Varje gång jag vaknade på morgonen med 45 sms för att jag hade råkat somna när vi smsa natten innan.

Varje gång du avslutade varje samtal med hej då jag älskar dig bästa vän.

Varje gång du sa föralltid till mig.Varje gång jag trodde på det.

Varje gång var jag en idiot då?

 

 

 

1.Jag lär känna en underbar kille som blir min bästa vän redan 2 veckor efter jag träffat honom.

2.Jag tar honom före alla andra och han är den som betyder mest i hela mitt liv och jag tror att jag börjar bli kär.

3. Jag är dö kär men hjälper honom med en annan tjej, och vi blir närmare vänner än någonsin.

4.Jag försöker ge upp och får små känslor för en annan när han plötsligt inser att han älskar mig.

5. Jag känner mig lycklig och det känns inte som något kan gå fel, men han ångrar sig.

6.Jag vill inte mista honom så vi går tillbaka till att vara vänner.

7.Han säger att han inte kan vara min vän längre och kan inte berätta varför.

 

Så säg mig i vilken punkt gör jag fel? Antagligen i punkt 8 när jag gråter för idioten.

 

 

 

Du var det bästa i mitt liv, det ända jag behövde för att överleva.

Jag gav mitt liv till killen jag trodde var det.

Men va gav du till mig?
tomma tårar ,meningslösa kramar och just det ett falskt föralltid.

 

 

 

 

 

Everything that you one time said.

Is the reason why I cry every time I go to bed?

To love a guy who maked you feel real bad.

Is that a reason to be angry or to be sad?

I no longer want us to hold forever and through al.

Don’t want you to catch me, couse I learn when I fall

That you can’t ever trust a guy who says he’s your best friend.

Trust me you will regret it when you’re crying at the end.

Det finns något som är bra med alla tårar jag gråtit och det är att dem var äkta.

Men det är ju lite konstigt att man gråter äkta tårar över något så falskt.

 

Jag kan inte lova att jag någonsin kommer över dig helt.

Jag kan inte lova att jag någonsin kommer sluta älska dig.

Jag kan inte lova att jag någonsin kommer att glömma våra minnen.

Jag kan inte lova att jag någonsin kommer förlåta dig för det du har gjort..

För jag kommer aldrig att göra det

 

 

Jag kan klara mig utan mat.

Jag kan klara mig utan vatten.

Jag kan klara mig utan luft.

Så jag kan klara mig utan dig

 

K anske är det bra att det inte blev vi två?

Ä r det så att bästa vänner förstör allt när dem blir kära?

R oligt?är det det att se mig må såhär?

L ycklig var jag under all våran tid var inte du det?

E n ända människa förändrade mitt liv. Kan du gissa vem det var?

K ärlek är en stor fråga och för att det ska funka måste man ha svaret. Jag har det. Har du?

 

Mitt liv är inte dåligt utan dig tvärtom jag mår toppen.

Jag ler och skrattar varje dag.

Nu har jag äkta vänner och det älskar jag.

Allting känns lättare bara en sak som känns lite svår för mig.

Hur jag ska kunna klara denna sommaren utan dig.

Men jag skrattar och ler nu ,varje dag.

Du är inte mitt liv längre, och det älskar jag.

 

After al this time I finally now

I didn’t do anything wrong to make you go.


Kommentarer
Postat av: ebba

den är så fin nadja.

du förstår nog inte.

och du har rätt. du gjorde inte något fel som lät honom gå. det var han som gjorde fel att lämna dig. att välja att gå liksom.



det kommer fixa sig darling, tsm fixar sig allt right? jag älskar dig, & sommaren ska bli VÅRAN!



du förlora han och fick mig. och även om jag aldrig någonsin kommer bli lika bra som han var, betyda lika mycket som han gjorde eller någonting så finns det en sak jag föralltid kommer göra. jag kommer alltid stanna vid din sida. det finns inget som skulle få mig att lämna dig. det lovar jag nadjisen.

2010-04-10 @ 12:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0