liv

precis som i en film finns det någon i allas liv.
någon som alltid funnits där men som man inte märrker.
sen finns det killen som man märker men som egentligen inte är något att ha.
du är killen som alltid funnits där.
du är killen som jag på 2 år inte la märke till.
du är killen som jag märkte.
du är killen som egentligen inte är något att ha

hade detta varit en film hade jag sprungit och gråtit i den "riktiga" killens armar.

detta är ingen film detta är mitt liv.
det finns ingen kille här.


hade detta varit en film....hade jag velat se hur den sluta...

Kommentarer
Postat av: ebba

hade det varit film, hade vi bara blivit bästavänner för rollernas skull nadja.

jag är glad att det är verlighet

2010-05-03 @ 16:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0