du var

du var den som betydde mest, du var den ända.
du vad vinden som fick mig att vända.
du var den som gjorde livet bra
då för allt du gjort för mig tackar jag.
men någonstans på vägen gick nått fel.
mitt hjärta krossades,jag förlorade min bästa vän,min andra del.
för himmelen kanske förlora solen varje natt men visste ändå att den alltid kommer återvända hem.
dagen kommer natten kommer om och om igen.
men du finns inte här.
jag har faktiskt ingen aning om vart du är.
men en del av dig kommer alltid tillhöra mig.
eftersom jag förlorat min andra del till dig.
nu har du fått vad du vill ha.
hoppas delen jag älska får dig att må bra
för du var den som betydde mest,du var den ända
du vad vinden som fick mig att vända.
du var den som fått mig skriva detta idag.
för allt du gjort för mig tackar jag.

men allt dåligt du gjort mig finns det inte ord för.
jag är på gott humör för min kärlek för dig dör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0